top of page
פוסטים נבחרים
פוסטים קודמים
ארכיון
חפש ע"פ תגים
עקוב אחרינו
  • Facebook Social Icon
  • Twitter Social Icon
  • Google+ Social Icon

סלון

הסלון כידוע מהווה חלל מרכזי בכל בית ,כפועל יוצא מכך, בחירת הצבעים, המרקמים, והסגנון מהווה בסיס עיצובי לשאר חדרי הבית. לרוב החלל הראשון שרואים כשנכנסים לכל בית, בין אם מדובר בכם ובין אם מדובר באורחים שלכם. הסלון הוא מקום שבו הנכם מבלים זמן רב, בין אם אתם יושבים עם המשפחה לארוחה משפחתית או עם אורחים לקפה. לכן, עיצוב סלון הוא עיצוב פנים החשוב ביותר מבין חדרי הבית.

את עיצוב הסלון תוכלו לעצב לבדכם ויש היום אתרים רבים ברשת ואף תוכנות שיכולות לתת לכם השראה וכיוון, אך כמובן שמומלץ לפנות לאנשים מקצוע שהם מעצבי פנים אשר יוכלו להפוך את הסלון שלכם ליוקרתי ומרשים מבלי להוציא יותר מדי כסף. מעבר לכך, מעצבי פנים יידעו כיצד לנצל כל פינה בסלון לפינה אטרקטיבית ופרקטית.

כיצד מתחילים במלאכת העיצוב?

עיצוב אווירה

בין אם סלון מדובר בחלל סלון קטן או גדול, ניתן להשרות על ידי עיצוב סלון נכון, את הגודל הרצוי לכם. הדרך להגדיל סלון קטן הוא על ידי תאורה נכונה, חלל מואר בגוון אור בהיר, מרגיש גדול יותר לעומת חלל חשוך שבאופן טבעי מרגיש קטן יותר, וכנ"ל לגבי צבע הקירות בבית. לכן, בתהליך עיצוב הבית צבעו את הסלון שלכם בצבע המתאים לכם ביותר כדי לקבל את הגודל הרצוי.

סגנון עיצובי

לאחר עיצוב אווירת החלל ובחירת הגודל הרצוי, עליכם לבחור את הסגנון אותו תרצו, החל מסגנון מודרני, רומנטי, כפרי או סגנון עתיק. בהתאם לסגנון אותו תבחרו, תוכלו לעבור לשלבים הבאים כמו רכישת רהיטים, וילונות, מדפי ספרים, ספות, פינת אוכל, מזנון ועוד אלמנטים נוספים בהתאם לסגנון שבחרתם.

בחירת רהיטים

לאחר שהסלון צבוע ובחרתם את הסגנון אותו תרצו, ניתן להמשיך לשלב הבא שהוא – קניית רהיטים או שיפוץ רהיטים ישנים. אם יש לכם רהיטים ישנים בעלי פוטנציאל, תוכלו לשפץ אותם ולהפוך אותם לרהיטים יפיפיים או כמובן לרכוש רהיטים חדשים. את רכישת הרהיטים תוכלו לבצע על ידי מעצבת פנים צמודה שתגיע אתכם לחנויות רלוונטיות ותסייע לכם בבחירה.

זכרו כי המטרה היא- להפוך את הסלון ליוקרתי ומזמין, אך תוך כדי, גם להפוך אותו למרווח ונעים. בכל מקרה נסו להימנע מרהיטים גדולים וכבדים שייצרו אווירה כבדה בסלון.

זכרו תמיד כי – שינוי מרענן לעיניים ייתן לכם ללא ספק שינוי מרענן בחיים עצמם.

אנחנו מחכים לכם כאן, במרחבי הבית הוירטואלי שלנו. הקפה עלינו!

bottom of page